Skip to main content

Márkatörténet

Alapgondolatunk

Igényes, magabiztos, sikeres férfi

A BearBeard márka megalkotásánál a cél egy CSAK a férfiaknak szóló prémium márka megalkotása volt. Ennek tükröződnie kellett a márka arculatában, logóban és a termékek megjelenésében. A BearBeard logó maga a férfiasság megtestesítője, egy szakállas, zord tekintetű grizzly medve. Mikor megrajzoltuk nagy hangsúlyt fektetünk a férfiasságnak a kifejezésére.
A mai igényes, magabiztos és sikeres férfi nem engedheti meg magának, hogy ne foglalkozzon a külsejével, így voltunk a márka arculatával is.

A férfiak mindennapos problémájára senki nem gondol és nincsenek fókuszált márkák/termékek a piacon. Olyan termékek fejlesztésein dolgozunk, amiket a férfiak mindennapi rutinjuk során használnak és valódi megoldást kínálnak az adott területre.
Minden termékünknél a hatóanyagok gondos összeválogatása volt a cél, hogy az a termék valóban működjön is.

Fejlesztésünk eredménye

A tökéletes termék

Mindegyik termékünk saját fejlesztés és nem a boltok polcain megtalálható alap formulák egyike. Több éves fejlesztések és tesztelések eredményeként születtek meg a tökéletes termékek, amik megoldást nyújtanak az adott területre.